جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
پردازشگران شبکه هوشمند ویرا
نام شرکت: پردازشگران شبکه هوشمند ویرا/ نوع خدمات شرکت: ناشر دیجیتال/ شماره تماس شرکت: 02188729164/ آدرس شرکت: یوسف آباد، خیابان فتحی شقاقی، بین بیستون و چهلستون، پلاک 76، طبقه 5
۰
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

با گروه نرم افزاری ویرا آشنا شوید+عکس

شرکت پردازشگران شبکه هوشمند ویرا کار خودرا با کادری جوان و نخبه در سال ۱۳۹۱ آغاز کرد.
توليد ايرانی:شرکت پردازشگران شبکه هوشمند ویرا کار خودرا با کادری جوان و نخبه در سال ۱۳۹۱ آغاز کرد.
این شرکت در زمینه های تخصصی دارای کادری مجرب می باشد که توانسته با هدف تولید اپلیکیشن های موبایل سبب همگامی با تکنولوژی حاکم در دنیا و تعهد در برابر مشتریان شود.
نرم افزاری های تولیدی این شرکت با نام تجاری گروه نرم افزاری ویرا عرضه میگردد که نامی مطمئن در نرم افزارهای موجود در بازار است و آسایش خاطر کاربران را به همراه دارد.
طیف گسترده نرم افزار های تولیدی این شرکت حاصل تلاش های شبانه روزی کادر جوان و نخبه این مرز و بوم با رویکرد مشتری مداری می باشد . با وجود این متخصصین مجرب نرم افزار های تولیدی این شرکت دارای ویژگی های متمایز کیفیت ، کاربری آسان و خدمات پس از فروش هستند که اساس موفقیت این شرکت را سبب گردیده است .
همچنین این شرکت مجوز های لازم را از شورای عالی انفورماتیک کشور، مجوز فعالیت نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده و عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور می باشد.
امید است توانسته باشیم گامی هرچند کوچک در کسب رضایت مشتریان برداشته و سهمی حتی جزیی در توسعه فرهنگ استفاده از اینترنت داشته باشیم و از حمایت شما مخاطبین عزیز نیز برخوردار گردیم.
کد مطلب: 1065
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *