پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تولید کپسول های آتش نشانی آتش شکار
نام کارخانه: آتش شکار / نوع محصولات : کپسول های آتش نشانی / شماره تماس کارخانه: 568248123 / آدرس کارخانه: اسلامشهر شهرک صنعتی ایری - خیابان طالقانی - کوچه دوم - پلاک 20
۰
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰

کپسول های آتش نشانی صنایع تولیدی آتش شکار+عکس

توليد ايرانی:
موسس وبنیانگذار صنایع تولیدی آتش شکار
حاج حمید شکاری شهرک رزمنده 8 سال دفاع مقدس ، با ایمان راسخ به یاری خداوند وتلاش بی پایان توانست صنعتی را بنا نماید که تولیدات آن در نوع خود بهترین و مرغوب ترین کالا باشد وحتی در مقابل نمونه های خارجی این نوع کالاها بهترین و قابل رقابت باشد.
تاریخچه :
موسسین صنایع تولیدی آتش شکار ، پس از پیروزی انقلاب اسلامی و الهام از فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه :
 {هر کسی فکر می کند که می تواند به نفع اسلام و به نفع بندگان اسلام کاری انجام دهد ،منتظر دستور مافوق نباشد ، این حکم اسلام است }  بر آن شدند که در جهت رسیدن به خود کفایی و قطع وابستگی در زمینه تولید انواع کپسول های ایمنی ضد حریق و آتش نشانی وارد عرصه گسترده این صنعت جهانی شوند.
پس از بررسی های اولیه و جمع آوری اطلاعات و دانش فنی لازم ، که چندین سال به طول انجامید ، مجموعه در سال 1369 با رویکرد مونتاژ کپسولهای ایمنی و ضد حریق و آتش نشانی به ثمر نشست و در یک کارگاه صنعتی کوچک تاسیس شد و فعالیت خودرا درخصوص مونتاژ قطعات و توزیع محصولات ایمنی در کشور آغاز به فعالیت نمود تا بتواند دانش و اطلاعات جمع آوری شده و اندوخته خود طی مدت زمان گذشته را در عرصه عمل ، به بازار مصرف عرضه نماید.

با عنایت به نیاز مبرم صنایع، کارخانه ها، شرکتها، مدارس و اماکن دولتی و خصوصی، نظامی ، جهت ایمنی و حفاظت از مجموعۀ خود در مقابل حریق و خطرات احتمالی آتش سوزی و نیاز روز افزون به این صنعت، شرکت تصمیم به توسعه و ایجاد خط تولید بدنه و تولید کپسول های ایمنی با بدنۀ داخلی و تولید 100% محصول در داخل کشور نمود.
در این مرحله موسسین صنعت با همکاری تنی چند از مهندسین توانستند به کمک صنعت گران داخلی و دانش فنی موجود بدون کوچکترین وابستگی ، اولین ماشین تولید داخل کشور جهت ساخت بدنه کپسول های ایمنی را در سال 1382 به بهره برداری آزمایشی برسانند و به حول و قوه الهی با تکمیل و بهینه سازی شرایط تولید تا سال 1384 ،موفق شدند در این سال مجوز تاسیس کارخانه تولید کپسول های ایمنی و آتش نشانی را ضمن بازدید قائم مقام محترم وقت صنایع و معادن استان تهران دریافت نمایند.
در سال 1386 با تلاش شبانه روزی موسس و مهندسین ، مجموعه توانست بدون کوچکترین وابستگی در تجهیز کلیه ماشین آلات اولیه  تولید خود را در سطح انبوه به کلیه بازارهای مصرف عرضه نماید.
نظر سنجی های صورت گرفته از مصرف کنندگان محصولات صنایع  تولیدی آتش شکار در رشته های صنعتی مختلف بیانگراین موضوع است که تولیدات این صنعت نه تنها قابلیت رقابت با مشابهات خارجی خود را داشته ، بلکه در بسیاری از موارد نیز در جهاتی از آنها پیشی گرفته است.

امروزه این مجموعه تولیدی ضمن ثبت برند و نام تجاری آتش شکار ، موفق به اخد گواهینامه ملی استاندارد ایران به شماره 7909 گردیده و قادر است تمامی محصولات خود را که همگی آنها در بازار مصرف جایگاه صنعتی خود را یافته است ،توانمندانه تولید و عرضه نماید.
کد مطلب: 2052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *