جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
دانش بنیان ازن سازان پاسارگاد
نام کارخانه: دانش بنیان ازن سازان پاسارگاد/ نوع محصولات کارخانه: تولید دستگاه های ازن ژنراتور با کاربرد دام و طیور/ شماره تماس کارخانه: 02146894911/ آدرس کارخانه: تهران، کیلومتر 19 جاده قدیم کرج، شهر قدس، بلوار 45 متری بعد از دانشگاه آزاد ، جنب پمپ گاز ، شرکت ارزن سازان پاسارگاد
۰
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵

شرکت نوآوران ازن سازان پاسارگاد+عکس

شرکت نوآوران ازن سازان پاسارگاد+عکس
توليد ايرانی:
شرکت ازن سازان پاسارگاد یکی از بزرگترین و کار آمد ترین شرکت ها با بهره گیری از علم روز و تکنولوژی جدید متشکل از اراد با تجربه متخصص و از همه مهمتر مشتریمداری همواره با ایجاد بستری مناسب در امر تحقیق و توسعه با حرکت مستمر و هدفمند در راستای چشم انداز کشور قدمی هر چند کچک در اشتغال زایی و اعتلای صنعتی میهن عزیزمان برداشته و با توجه به کیفیت و تحویل به موقع و تلاش برای جلب اطمینان و رضایت قلبی مشتریان ، چراغ راهنمای کلیه برنامه ریزی های خرد و کلان این شرکت میباشد .
این شرکت با افتخار اعلام میدارد به عنوان واحد تولیدی برتر صنعت و معدن و تجارت ایران در سال 1391 انتخاب و از سوی وزیر محترم صنعت و معدن و تجارت ایران ، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی ، وزیر کار ، رفاه و امور اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفته است .
دکتر علی بهشتی ، به عنوان رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت ازن سازان پاسارگاد و نیز به عنوان مدیر نمونه جوان کشور در سال 1391 انتخاب و در سال 1392 نیز به عنوان کار آفرین برتر مورد تقدیر از سوی دولت محترم جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و در سالی که رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی نامگذاری نموده و تاکید ویژه بر سلامت جامعه داشته اند ، دکتر علی بهشتی ، تندیس و لوح زرین مدیریت جهادی را نیز از سوی مسئولین عالی رتبه کشور دریافت نموده .
این شرکت با ساخت دستگاههای ازن ژنراتور صنعتی ، نیمه صنعتی و به زودی دستگاههای ازن ژنراتور خانگی و ازن تراپی به عنوان اولین و برترین شرکت در خاورمیانه مشغول فعالیت است .
دستگاههای تولیدی در این شرکت با دارا بودن تکنولوژی روز دنیا و بحث هوشمند سازی و همچنین یک سال گارانتی تعویض و ده سال خدمات پس از فروش و قیمت 1/4 نسبت به دستگاههای مشابه خارجی ، این زمینه را فراهم ساخت تا هم به عنوان بهترین شرکت تولید ازن ژنراتور در ایران و خاورمیانه و هم به لحاظ کیفیت و قیمت و خدمات پس از فروش در کشورهای آسیای شرقی و عضو ASEAN ، با کشورهای سازنده و دارای علم ساخت این تکنولوژی به خوبی رقابت کند .
کسب گواهینامه های مختلف در نظام مدیریت کیفیت در طی سالها تجربه نشان دهنده ، خلاقیت تیم طراح و زحمات بی دریغ مهندسین و کارشناسان ایرانی در این زمینه و داشتن واحد خدمات پس از فروش مدون منظم و امکان ارایه سرویس گارانتی اولیه و خدمات پس از فروش حداکثر ظرف مدت 48 ساعت بعد از تماس مشتریان در سراسر کشور یکی دیگر از امتیازات این شرکت میباشد .
آنچه همواره در طول سالهای متمادی سر لوحه فعالیت مدیریت ازن سازان پاسارگاد قرار گرفته برداشتن گامی در راستای بهبود کیفیت و افزایش توان اجرایی در امر ساخت دستگاه ازن ژنراتور و آرائه خدمت به صنعت کشور و سلامت جامعه بوده . ازن سازان پاسارگاد دارنده گواهینامه های بین المللی ایزو 2008 : 9001 و ایزو 2004 : 14001 و ایزو 2007 : 18001 و گواهینامه ثبت اختراع نیز میباشد .
  • با فناوری ازن ، حافظ سلامت شما هستیم .

     
کد مطلب: 1078
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *