پرداخت وام به تولیدی های کوچک

4 تير 1396 ساعت 10:45

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه از ابتدای امسال ۲۵ هزار و ۳۷۷ فقره تسهیلات پرداخت شده است گفت: سهم تسهیلات بخش اشتغال حدود ۱۸ هزار فقره بوده است.


تولید ایرانی: با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی، کارفرمایی، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تسهیلات ضروری از جمله تسهیلات پرداختی توسط صندوق کارآفرینی امید است گفت: از ابتدای امسال بالغ بر ۳۱۳ میلیارد و ۴۰۱ میلیون تومان تسهیلات در سرفصل‌های مختلف پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در بخش حمایت از اشتغال و کسب و کارهای خرد و کوچک است، درباره شرایط پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افزود: متقاضیان بیکاری که ضمن توانایی انجام فعالیت اقتصادی اما توانایی تهیه واحد و محل اجرای طرح، ابزار و سرمایه لازم برای راه اندازی مشاغل را ندارند، جامعه هدف صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات هستند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی را اولویت این صندوق اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات بخش مشاغل مشمول افراد بیکاری است که دارای مهارت بوده و توانایی انجام فعالیت و شروع کسب و کار را در رشته های خدماتی، فنی ،کشاورزی و بازرگانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعطای تسهیلات صندوق در بخش خرد با اولویت طرح های ایجادی در زمینه خانگی، خویش فرمایی، کارآفرینی و تعاونی تا ۱۰ نفر کارکن است گفت: از ابتدای امسال ۲۵ هزار و ۳۷۷ فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

نورالله زاده درباره میزان تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید از ابتدای امسال در بخش‌های مختلف اشتغال، ضروری و ازواج گفت: از ابتدای سال ۹۶ در بخش اشتغال حدود ۱۸ هزار فقره تسهیلات به میزان بالغ بر۲۶۰ میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در بخش تسهیلات ضروری و ازدواج نیز از ابتدای امسال ۷ هزار و ۵۲۰ فقره تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: میزان تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید در سرفصل‌های ضروری و ازدواج از ابتدای سال جاری ۵۲ میلیارد و ۹۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.
 


کد مطلب: 108

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/108/پرداخت-وام-تولیدی-های-کوچک

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com