دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۲

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در آستارا

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی - اسلامی در آستانه سال تحصیلی جدید با هدف تنظیم بازار و با همکاری اداره آموزش و پرورش و سپاه در آستارا گشایش یافت.
نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در آستارا
به گزارش توليد ايرانی؛ مدیر آموزش و پرورش آستارا روز یکشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه در ساختمان قدیمی این اداره در خیابان فارابی گفت: در این نمایشگاه حدود سه هزار عدد نوشت افزار تولید داخل از قبیل کیف، دفتر، خودکار، جامدادی و بازی های فکری با حدود ۱۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار عرضه می شود. 
 
سجاد موسوی افزود: این نمایشگاه تا اول مهرماه از ساعت ۹ تا ۲۱ دایر است و به خانواده ها توصیه می شود برای ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی و حمایت از تولید داخل، از آن بازدید و در صورت نیاز خریداری کنند. 

وی بیان کرد: در داخل کشور نوشت افزار باکیفیت و حاوی پیام های انقلابی، اسلامی و تمدن ایرانی تولید می شود و دست کمی از مشابه خارجی ندارد و از تصاویر قهرمانان شاهنامه و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در آنها استفاده شده است. 

وی ادامه داد: برای گسترش فرهنگ ملی در دنیا به مدل سازی و معرفی قهرمانان ایرانی نیاز داریم و در این راستا باید از تولیدکنندگان حمایت شود. 

مدیر آموزش و پرورش آستارا نقش رسانه های جمعی را در ترویج استفاده از کالاهای فرهنگی داخلی، مهم ارزیابی کرد و همکاری آنها را خواستار شد. 

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و سال تحصیلی جدید در این شهرستان، با حضور ۱۷ هزار دانش آموز در مدارس آغاز خواهد شد.
کد مطلب: 12005
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *