شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴

بارگذاری پرسرعت ویدئوها با فناوری بومی +عکس

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید زیر ساختی شده است که به سایت‌های اینترنتی کمک می‌کند تا بتوانند ویدئو‌های خود را بارگذاری کنند.
بارگذاری پرسرعت ویدئوها با فناوری بومی +عکس
توليد ايرانی:شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روز‌مره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.
باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش‌بنیانی بپردازد که توسط محققان این شرکت‌ها تولید شده‌اند.
یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سیستم زیر ساخت‌های ویدئویی شده است که به وب سایت‌های مختلف کمک می‌کند تا بهتر و آسان‌تر ویدئو‌های خود را در سایت بارگذاری کنند.

مدیر این شرکت در خصوص این سامانه اظهار کرد: شرکت دانش بنیان ما موفق به تولید پلت فرم‌هایی شده است که که برای زیر ساخت‌های ویدئویی به کار می‌رود و این سرویس در ایران مشابه ندارد.
وی ادامه داد: در گذشته سایت‌های اینترنتی برای اینکه بتوانند فیلمی را بر روی سایت خود بارگذاری کنند باید زیرساخت هایشان را از کشور‌های خارجی تامین می‌کردند، اما امروز این سیستم در کشور قابل دست یابی است و دیگر هیچ نیازی به زیر ساخت های خارجی وجود ندارد.
این مدیر با اشاره به این موضوع که سایت‌های داخلی کشور هر روزه با مشکل روبه رو بوده اند، تصریح کرد: برای بارگذاری ویدئو در سایت‌های اینترنتی 2 راه وجود داشت، یک نمایش آنلاین و دیگری بارگذاری فیلم جهت دانلود که نمایش آنلاین بسیار آسان‌تر بود، اما شرکت دانش بنیان ما اقدام به ارائه سیستمی کرده است که با پلیر‌های قوی سبب تسهیل در کار شده است.
وی در خصوص تعداد سایت‌هایی که از این زیر ساخت و نمایش دهنده استفاده می‌کنند، گفت: در حال حاضر نزدیک به ٩٠ سایت داخلی بزرگ کشور از این سیستم استفاده می‌کنند و روزانه حدود ١٠ هزار ویدئو توسط این نمایش دهنده بارگذاری می‌شود.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 1298
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *