پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۸

حمایت ۳میلیارد یورویی روس‌ها از تولید واگن در ایران+عکس

رئیس مرکز توسعه تجارت خارجی روسیه با اشاره به پتانسیل بالای ایران برای توسعه صنعت ریلی گفت: براساس قرارداد جدید، روسیه از ساخت مشترک واگن در ایران به مبلغ ۳ میلیارد یورو حمایت می کند.
حمایت ۳میلیارد یورویی روس‌ها از تولید واگن در ایران+عکس
توليد ايرانی:
پیتر فرادکوف در مراسم امضای قرارداد تامین مالی خارجی و پوشش بیمه ای تولید مشترک ۶ هزار دستگاه واگن باری میان ایران و روسیه، گفت: روسیه فروش محصولات خود در حوزه صنعت حمل و نقل ریلی به ایران را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده و پروژه ای که امروز قرارداد آن به امضا رسید، وسیع ترین آن در بخش صنعت ریلی است.
وی کار مرکز توسعه تجارت خارجی روسیه را حمایت از فعالیت شرکت های روسی در خارج از مرزهای این کشور عنوان و اظهار کرد: بر اساس قانون، این مرکز از شرکت های روسی شامل تمام فعالیت های مالی، بیمه ای و غیرمالی آنها حمایت می کند و یارانه اختصاص می دهد، ضمن اینکه در شورای هیات مدیره این مرکز تعدادی از وزرای کلیدی کابینه روسیه حضور داشته و ریاست هیات مدیره آن برعهده نخست وزیر است.
وی ایران را از شرکای استراتژیک تجارت خارجی روسیه نام برد و ادامه داد: بر این اساس امروز قراردادی را به مبلغ ۳ میلیارد یورو به امضا می رسانیم و این پروژه یک فعالیت عملیاتی برای شرکت های روسی و ایرانی است.
فرادکوف ادامه داد: آنچه برای ما اهمیت دارد امضای قراردادهای بلندمدت است و هدف ما فقط فروش محصول نیست، بلکه ساماندهی اوضاع مالی و تامین مشارکت مالی برای توسعه صنعت است. ما از این قرارداد سرمایه گذاری که در چارچوب اساسنامه مرکز توسعه تجارت خارجی روسیه است، حمایت می کنیم.
این مقام ارشد روسی خاطرنشان کرد: ایران پتانسیل بالایی برای توسعه حمل و نقل و صنعت ریلی دارد.
کد مطلب: 1407
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *