پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

تولیدکنندگان برتر کالاهای فرهنگی تجلیل می‌شوند

آئین اختتامیه سومین دوره نمایشگاه وجشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیرزه» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار می‌شود.
تولیدکنندگان برتر کالاهای فرهنگی تجلیل می‌شوند
توليد ايرانی: علی فریدونی مدیر کل مجامع و تشکل ها فعالیت های فرهنگی وزارت و ارشاد اسلامی گفت: آئین اختتامیه سومین دوره نمایشگاه وجشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیرزه»؛ یکشنبه هفدهم دی ماه با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیره پیروز بخت رییس سازمان  ملی استاندارد ایران، سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریارست جمهور از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در مجموعه بوستان  گفتگو برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه قرار است در مراسم اختتامیه، از ۲۰ اثر به عنوان اثر برگزیده تقدیر شود افزود: اختتامیه جشنواره جایزه فیروزه با توجه به برنامه ریزی که از قبل انجام گرفته و هماهنگی که با چند دستگاه حاکمیتی شکل گرفته است در روز یکشنبه ساعت۱۰ الی ۱۲ با اهدای جوایز به ۲۰ نفر از برگزیدگان برتراین دوره برگزار می شود.
وی تصریح کرد: با توجه به موضوعات جشنواره که شامل پژوهش، هدایای فرهنگی، اسباب بازی و کتاب اسباب بازی است ۲۰ نفر از کسانی که آثار آنها در هیات داوری جشنواره مورد داوری قرار گرفته اند برگزیده شناخته می شوند.
فریدونی اظهار کرد: جوایزی که به نفرات برگزیده تعلق می گیرد مشارکتی است یعنی  علاوه بر هدیه ای که دبیرخانه جشنواره در نظر گرفته است براساس توافق انجام شده، هدیه تسهیل ویژه ای نیزا زسوی معاونت ریاست جمهوری و سازمان ملی استاندارد به برگزیدگان اهدا می شود.
دبیر جشنواره «جایزه فیروزه» در پایان یادآور شد: لازم به ذکر است که برگزیدگان  نتیجه نشست های چندگانه داوران در موضوعات مختلف است داوران ترکیبی از اساتید دانشگاه، افراد  دارای سابقه و تجربه تولید و آموزشی و فرهنگی هستند که از میان ۵۰ نفر در موضوعات مختلف پنج نفر داور برای داوری برای هر بخش انتخاب شده اند.
سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی جایزه فیروزه از ۱۳ تا ۱۷ دی ماه در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو برپاست.
کد مطلب: 1486
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *