پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰

تهران مصاف تولیدات پوشاک و نساجی ایران با خارجی

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه، محصولات نساجی و هفتمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران امروز (دوشنبه) فرصت رقابت دهها تولیدکننده ایران با همتایان خارجی است که به مدت چهار روز بازدید کنندگان را به قضاوت دعوت می کنند.
تهران مصاف تولیدات پوشاک و نساجی ایران با خارجی
به گزارش توليد ايرانی؛ بیست و پنجمین نمایشگاه مزبور فرصتی برای ده‌ها شرکت، کارگاه و کارخانه تولیدی است تا دست اندرکاران بخش‌های مختلف صنعت نساجی و پوشاک و تولید کنندگان ماشین آلات، مواد اولیه توانمندی‌های خود در زمینه های سرمایه گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را به نمایش گذاشته و نیز با یکدیگر به گفت وگو و تبادل اطلاعات بپردازند.

بیش از ۲۳۵ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند که تعداد ۱۶۰ شرکت داخلی و ۷۵ شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، بلژیک، ترکیه، چین، هند، اسپانیا، اوکراین و استرالیا مشارکت دارند.
برگزاری ۱۵ کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه ها و همچنین برنامه‌ریزی برای بازدید چند هیات تجاری و بازرگانی خارجی، برخی از برنامه‌های جنبی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران است.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی در فضایی افزون بر ۲۳ هزار متر مربع برپا شده و انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشین های گلدوزی و دوخت و برش، انواع منسوجات خانگی و لوازم و قطعات وابسته و دیگر مواد اولیه صنایع نساجی عرضه و به نمایش گذاشته شده است.

معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی های کارخانه ها و سازمان های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل ها و توانمندی های صنعت نساجی کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری های روز به کشورمان، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، فناوری و تجربیات، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است. 
این نمایشگاه توسط افسانه محرابی مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن وتجارت افتتاح شد.

 نمایش توانمندی تولیدات داخلی در نمایشگاه ایران مد ۲۰۱۹
هفتمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران(ایران مد ۲۰۱۹) جدیدترین برندها، تولیدات و خدمات واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور عرضه و به نمایش عموم گذاشته شد.
این نمایشگاه در فضایی افزون بر ۱۳ هزار متر مربع، واحد تولیدی و شرکت های داخلی با ارائه جدیدترین کلکسیون های تولیدی خود، نوین ترین طرح های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی را مطرح و معرفی کردند.
ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش بازده تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران است.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران از امروز تا ۲۱ آذرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان علاقمندان است.
کد مطلب: 16070
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *