جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵

تولید دستگاهی پزشکی برای اولین بار در جهان+عکس

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید دستگاه های پزشکی شده است که بدون داشتن نمونه خارجی برای اولین بار در کشور تولید شده اند.
تولید دستگاهی پزشکی برای اولین بار در جهان+عکس
توليد ايرانی:مدير اين شركت دانش بنيان در خصوص اين دستگاه هاي ثبت سيگنال های حركتی گفت: دستگاه های ساخت این شركت كم نويز‌ترين و سريع‌ترين دستگاه های اين حوزه است و استاندارد های جهانی اين موضوع را تاييد می كنند.

وي با اشاره به اينكه دستگاه های تحقيقاتی اين شركت در حوزه عصب، مغز، عضله، قلب، شنوايی و بينايی است، اظهار كرد: دستگاه های تحريك الكترونيكی مغز و عصب در كلينيك های فيزيوتراپی و مراكز مرتبط با مغز به كار می روند و سبب درمان بسياری از بيماران می شوند.
دستگاه های تحريك الكترونيكی مغز با نويز بسياركم
مدير این شركت در رابطه با خصوصيت مثبت اين دستگاه تصريح كرد: دستگاه الكتريكی تحريك مغز توليد شده در شركت ما به صورت همزمان هم سيگنال های مغز و تحريک مغز را ثبت می كنند و اين دستگاه در داخل كشور نمونه ای ندارد و همچنين در سايت های خارجی هم نمونه اين دستگاه وجود ندارد و از این نظر در دنیا بی همتا هستیم.

وی يادآور شد: دستگاه های ما نويز بسيار كمی دارند كه در نوبه خود بی نظير است و در حال حاضر بسياری از دانشگاه های كشور از اين دستگاه ها استفاده می كنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2091
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *