يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
۰
شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳

25 هزار کلاله ای مهارت آموختند+عکس

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلاله در شرق گلستان اعلام کرد: افزون بر 25 هزار نفر از مردم این شهرستان در 17 سال فعالیت این مرکز مهارت فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.
25 هزار کلاله ای مهارت آموختند+عکس
توليد ايرانی: این مرکز آموزشی درسال گذشته به یکهزارو 319 نفر شامل 362 نفز زن و 957 نفر مرد در 89 رشته فنی و حرفه ای و خدماتی آموزش داد.

وی ادامه داد: پارسال از مجموع شرکت کنندگان در دوره های آموزشی، یکهزارو 59 نفر کار آموز با شرکت در آزمون موفق به دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای شدند.

شیخ با اشاره به تجهیز کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای کلاله اضافه کرد: سال گذشته با یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار ملی تعدادی از کارگاه های این مرکز تجهیز شد.

به گفته وی، امسال نیز یک کارگاه آموزشی با عنوان 'سرویس و تعمیر وسایل خنک کننده' در مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلاله راه اندازی و تجهیز شد.

وی به فعالیت امسال این مرکز اشاره کرد و افزود: دراین مدت زمینه آموزش 543 کار آموز زن و مرد در 88 رشته مهارتی فراهم شده است.

شیخ افزود: علاوه بر مناطق شهری مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلاله در روستاهای این شهرستان نیز به علاقمندان فراگیری مهارت با اعزام مربی و تامین تجهیزات آموزش می دهد که سال گذشته 431 نفر از زنان و مردان روستایی علاوه بر مهارت های فنی در رشته های زراعت و باغبانی، دام و طیور آموزش دیدند.

وی سهمیه مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلاله در سال جاری را حرفه آموزی یکهزارو 400 نفر اعلام کرد.
شهرستان کلاله با افزون بر 120 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
کد مطلب: 3368
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *