دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۵

افزایش تعداد فروشگاه‌های متصل به کالابرگ الکترونیکی

مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش تعداد فروشگاه‌های محلی و زنجیره‌ای متصل به طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد و با تشریح مزایای استفاده از خرید کالابرگی الکترونیکی گفت: مردم در صورت داشتن اعتراض نسبت به حذف یارانه یا درخواست برقراری آن می‌توانند از طریق سایت حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه احتماعی، اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.
افزایش تعداد فروشگاه‌های متصل به کالابرگ الکترونیکی
به گزارش توليد ايرانی؛      سید رضا یحیوی با تشریح جزئیات طرح کالابرگ الکترونیکی و فروشگاه‌های متصل به طرح، گفت: در راستای سیاست‌های حمایتی و رفاهی دولت سیزدهم و ارتقای امنیت غذایی مردم، طرح فناورانه کالابرگ الکترونیکی شکل گرفت که هم اکنون در مسیر رشد و توسعه قرار دارد.

وی ادامه داد: خرداد ماه که این طرح آغاز شد تعداد فروشگاه‌های متصل به طرح اعم از محلی و زنجیره‌ای نزدیک به ۲۵ هزار فروشگاه بود ولی در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار فروشگاه محلی و پوز و نزدیک به ۴۰۰ تعاونی مصرف روستایی به شبکه متصل شده است.

یحیوی اظهار کرد: تعدادی از فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی نیز همانگونه که وعده داده بودیم به جهت دسترسی سریع  و آسان مردم به خرید کالابرگی به شبکه متصل شده و در حال خدمت رسانی هستند.

به گفته مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فروشگاه‌ها در حال توسعه هستند به نحوی که ماهانه تعداد فروشگاه‌های محلی و زنجیره ای افزایش پیدا می‌کند و در عین مذاکره با فروشگاه‌های اینترنتی دیگر در حال انجام است که به محض حصول نتیجه به مردم اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی درباره راه‌های تشویق مردم به استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی گفت:مشوق های طرح این است که هر کس از یارانه خودش بتواند ۲۰۰ هزار تومان در خرید کالابرگی هزینه کند، ۱۲۰ هزار تومان مشوق دولتی دریافت می‌کند.

یحیوی درباره کسانی که نسبت به حذف یارانه اعتراض دارند یا خواستار برقراری یارانه خود هستند نیز گفت: مردم می‌توانند از طریق سامانه حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند. این سامانه ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی به مردم است.
کد مطلب: 38126
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *