جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴

افتتاح کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی

کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی به همت اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری افتتاح می گردد.
افتتاح کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی
توليد ايرانی: مجید طلیمی رییس کمپین با اعلام خبر فوق افزود : در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ، رونق تولید و اشتغال و اعتلای مصرف پوشاک ایرانی ، به همت اتحادیه پوشاک تهران کمپین مورد نظر طی مراسمی با حضور مسئولین ارشد دولتی ، مدیران ، صنعتگران و بازیگران محبوب کشور و با استراتژی راهبردی آگاه سازی ، ایجاد انگیزش ، ذهنیت سازی صحیح و در نهایت تغییر رفتار عمومی افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.

مسئول این کمپین اظهار داشت : با توجه به اینکه توسعه کسب و کار پوشاک ایرانی در دستور کار اتحادیه در سال جاری قرار گرفته است، درنظر داریم با جذب سرمایه گذاری خارجی امکان تولید برخی اقلام وارداتی پوشاک در داخل کشور فراهم شود.

مجید طلیمی گفت : با مراجعه به تاریخچه کهن و پربار پوشاک در کشورمان می توان در اندیشه های امروزی در مواجه با پوشاک خارجی تجدید نظر کرد . بر این اساس تولید و مصرف پوشاک ایرانی نیازمند فرهنگ سازی مناسب و دانش بنیان است و علاوه بر تنوع باید از کیفیت مطلوبی هم برخوردار باشد که در این خصوص باید از ظرفیت و توانمندی طراحان، ایده پردازان و همچنین دوزندگان ماهر و باتجربه ی کشور بهره برداری لازم صورت گیرد.

 وی افزود :برند سازی پوشاک ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد ضمن اینکه تولید باکیفیت و قیمت مناسب هم می تواند به رشد و توسعه صنعت پوشاک ایرانی کمک کند. این در حالیست که صنعت پوشاک به لحاظ اقتصادی و فرهنگی می تواند تاثیر زیادی در حوزه های اجتماعی و روابط بین افراد در درون خانواده ها داشته باشد؛ لذا لازم است به فرهنگ پوشاک و پوشاک فرهنگی توجه ویژه ای شود.

 رییس کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی خاطرنشان کرد: باید به این باور برسیم که یکی از راه حل های اشتغال پایدار، خرید کالای ایرانی است البته ناگفته نماند کالای ایرانی نیز باید از لحاظ کیفیت چیزی کم از کالای خارجی نداشته باشد وخرید و حمایت از تولیدات و محصولات ساخت داخل در بعد های بین المللی، ملی و محلی می تواند آثار مثبت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و تحقیقاتی فراوانی را به جا گذارد.
کد مطلب: 39
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *