پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۹

نمایشگاه کالای ایرانی با عنوان "ساخت ایران"

نمایشگاه کالای ایرانی با عنوان "ساخت ایران" و با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برپا می‌شود
نمایشگاه کالای ایرانی با عنوان "ساخت ایران"
توليد ايرانی: محمد علیمحمدی مدیر حوزه ریاست نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت:: مجموعه مدیریت شهری و نمایشگاه بین المللی مشهد برای دومین سال متوالی، برپایی نمایشگاهی برای ارائه کالا‌های کاملا ایرانی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در سال گذشته، نخستین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی با عنوان "خانواده ایرانی، خانه ایرانی و توليد ايرانی" در نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شد که خوشبختانه شاهد استقبال تولیدکنندگان و مردم از این نمایشگاه بودیم و نتایج ثمربخشی را به دنبال داشت.

وی با اشاره به محصولات ارائه شده در این نمایشگاه گفت: صنایع دستی و سوغات، کالای خواب، منسوجات و فرش و مبلمان از جمله کالا‌های ارائه شده در این نمایشگاه است، همچنین بخشی ویژه مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است تا تولیدکنندگان این بخش نیز بتوانند محصولات و خدمات خود را عرضه کنند.

علیمحمدی گفت: این نمایشگاه از ۵ تا ۹ مرداد ماه به مدت شش روز و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برپا می‌شود.
کد مطلب: 407
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *