پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

افزایش تولید نفت ایران در میادین مشترک

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب کشور در مورد تولیدات و بهره برداری میادین غرب توضیحاتی را ارائه داد.
افزایش تولید نفت ایران در میادین مشترک
توليد ايرانی: سعید ناصری‌پور درمورد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب کشور اظهار کرد: استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان و بخشی از خوزستان زیر مجموعه این شرکت هستند.  از ۱۲ میدان نفتی که داریم پنج میدان آن با عراق مشترک است که باید حداکثر تولید را از این میادین داشته باشیم.
بر اساس این خبر، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب گفت: روزانه تقریبا هفت میلیون مترمکعب گاز تولید می‌کنیم. مایعات گازی هم همراه با این گاز تولید می‌شود روزانه تقریبا به هفت هزار بشکه می رسد.  میزان تولید نفت هم تقریبا روزانه ۲۰۰ هزار بشکه است.
ناصری پور تاکید کرد: هم اکنون میادین غرب کشور در نیمه عمر خود به سر می برند و باید بتوانیم با تکنولوژی و تجهیزات جدید میزان تولید نفت را در میادین مشترک افزایش دهیم.
به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: تحریم‌های چند ساله باعث شده نیروهای شرکت نفت و گاز تعمیرات واحدهای عملیاتی را به خوبی انجام دهند و صرفه‌جویی اقتصادی فراوانی انجام شود.  با استفاده از این اجکتور  تولید در چاه‌های نفت در آینده افزایش می یابد. باید بتوانیم از ظرفیت واحدهای دانش بنیان جهاد دانشگاهی برای حل مشکلات عملیاتی و فرآیندی استفاده نماییم.
کد مطلب: 459
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *