جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱

تولید بومی قطعات صنعت برق و پتروشیمی در ایران + عکس

انواع قطعات الکترونیکی صنایع برق و پتروشیمی با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) تولید بومی شدند.
تولید بومی قطعات صنعت برق و پتروشیمی در ایران + عکس
توليد ايرانی:صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)، مسعود حاجی حسن خوانساری مدیرعامل شرکت تولید کننده صنایع الکترونیکی در رابطه با مشخصات فنی طرح لیمیت سوئیچ و میکرو سوئیچ وکلید فشاری و فلوتر گفت: این طرح تحت استاندارد  EN ۶۰۹۴۷-۵-۱ دارای یک کنتاکت باز و یک کنتاکت بسته ۱NO + ۱NC، ولتاژهای ۲۵۰/۳۸۰ V AC فرکانس ۵۰/۶۰Hz، ولتاژهای ۲۵۰ V AC ظرفیت کنتاکت ۱۵A و درجه حفاظت  IP ۶۵است.
وی ادامه داد: خازن‌های اصلاح ضریب توان، قابلیت تخلیه خازن توسط مقاومت‌های داخلی، قابلیت کار در دمای ۲۵- تا ۵۵+، رگلاتورهای هوشمند جهت استفاده در بانک‌های خازنی، قابلیت ترکیب منتخبی از خازن‌ها جهت اصلاح ضریب توان، قابلیت تنظیم زمان ورود و خروج خازن مدار و تایمر از ویژگی‌های این محصول است.
وی تصریح کرد: دیگر قطعه تولیدی شرکت کلیدهای محافظ جان است که حفاظت جان در برابر برق گرفتگی (نشت جریان) و شوک الکتریکی، حفاظت از مدار در برابر اتصال کوتاه و اضافه ولتاژ از ویژگی‌های آن است که قابل استفاده در مدارهای تک فاز و همچنین قابلیت نصب روی ریل ۳۵ میلی متر را دارد.
وی در رابطه با بازار مصرف این محصولات گفت: مصرف‌کنندگان انواع محصولات شرکت طی سه سال گذشته، شرکت‌های توزیع برق، تابلوسازان برق صنعتی و اتوماسیون، کلیه ساختمان‌های مسکونی (انبوه سازان) بودند.
حاجی حسنی با بیان این مطلب که تسهیلاتی که از صندوق حمایت از صنایع الکترونیک صحا دریافت کردیم صرف سرمایه در گردش شرکت شده است، عنوان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تمرکز بر روی بخش الکترونیک تمرکز کردیم، به این معنا که چون تمامی محصولات این بخش وارداتی بود، تصمیم گرفتیم تولید این قطعات الکترونیک در داخل شرکت انجام گیرد. 
وی خاطرنشان کرد: فروش محصولات به اکثر شرکت‌های توزیع نیروی برق، شرکت‌های اقماری وزارت نفت شامل پالایشگاه‌ها، مناطق نفت‌خیز، فلات قاره، تابلوسازها و بازار عمومی کشور جزء سوابق اجرایی این شرکت بوده و همچنین در حال حاضر این شرکت مشغول به تولید انواع کلیدهای مینیاتوری، کلیدهای اتوماتیک، کنتاکتور، رله‌های حرارتی، کلیدهای محافظ جان، کلید فیوز و ... است.
کد مطلب: 800
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *